زردی ۷ تو این سن خطرناکه؟

۳ پاسخ

نه دگ خطری نداره خوبه دگ همینم کم کم میره

دختر من یک ماهشه زردیش روی 9هست دکتر گفت خطری نداره و تا 3ماهگی خودش خوب میشه

نه گلم زردی زیر ۱۰ دکتر میگفت موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۳ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی