سلام دوستان این ازمایس بتاهست منفیه یا مثبت؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم بتات مشکوکه

والا خواهر من که دقیقاً مثل همین بود باردار بود دیگه نمی‌دونم هرچی خدا بخواد

مثبته چون هنوز هفته اولی زیاد بالا نرفته بتات پاینه

مبارکه 😍
از ۵ به بالا مثبت

هنوز خیلی بالا نرفته بالای ۲۵ مثبت محسوب میشه واسه شما ۱۱ هست اگه چند رور بعد رفتی بالا رفت مشکلی نیست

بتا تیتر بده

یاخدا باورم نمیشه

مثبته مبارکه

یازده روزه تاخیرم سینه هامم خیلی درد میکنع

سه چهار روز دیگه تکرار کن

یه روز قبلش پنج بود. یعنی مثبتم وداره بالا میره

مشکوکه

سوال های مرتبط

علیسان علیسان قصد بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
آرامش آرامش قصد بارداری
مامان Bahar مامان Bahar هفته چهلم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری
aida☺️ aida☺️ قصد بارداری
مامان پاشا مامان پاشا هفته چهارم بارداری
مامان هدیه خدا🥹 مامان هدیه خدا🥹 هفته هفتم بارداری