۷ پاسخ

پدیا بیت

من آ د ماه اول خارجی دادم خیلی غلیظ بود الان مال بهداشت میدم خیلی راحتتر میخوره رفلاکس هم نمیکنه

پدیابست میدم

اما مولتی اشتها زیاد میکنه

وقتی اد میخوره مولتی که نده بهش

قطره اد فقط مال شبکه بهداشت خوبه

من آد مارک پدیابست میدم مولتی هم همینومیگیرم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۹ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی