سلام خانما این سنوگرافی خوبه یا نه

تصویر
۴ پاسخ

ببخشید عزیزم هزینه سونو چقدر شد؟خصوصی رفتی؟

سلام قشنگا😍
یه گروه داریم توی روبیکا می‌زنیم واسه خانومای که بچه دارن یا باردار هستن و یا اقدام هستن ک دور هم باشیم و از تجربه های هم دیگه استفاده کنیم میخای بیای همراهمون باشی؟
آیدی من توی روبیکا😍پیام بدین عضوتون کنم
pv_ba12🌸

ظاهرن مشکلی نداری.منم دکتر برام سونو داپلر و آکترا تو این هفته نوشته.همه بالای ۳۰ هفته انجام دادن چرا دکتر اینقدر زود واسه من نوشته؟

اره همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان پیتزا 🍕 مامان پیتزا 🍕 ۱۲ ماهگی