بچم خیلی عطسه می‌کنه عادیه ؟احساس میکنم سرما خورده

۵ پاسخ

احتمالا سردش میشه
چون بچه من سردش شدنی عطسه میکنه
مخصوصا موقعی که میخوام پوشکشو عوض کنم

طبیعیه

طبیعیه

شاید سردش میشع

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان علی💙 مامان علی💙 ۳ ماهگی
مامان پــســری✨👶🏻✨ مامان پــســری✨👶🏻✨ ۱۴ ماهگی
مامان 🤎بارانا🤎 مامان 🤎بارانا🤎 ۶ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی