۲ پاسخ

من دکترش اول یه قطره نوشته بود هم آد داشت هم زینک هم آهن بعد از شش ماهگی گفت دیگه اینو نده قطره مولتی نوشت و آهن جدا

اهن وقتی به دو برابر وزن تولد میرسه شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان Liyam👶🌈 مامان Liyam👶🌈 ۱۰ ماهگی