خانوما
شما چند هفته رفتید nt
,بی زحمت دقیق بگید

۱۹ پاسخ

۱۱هفته ۵روز

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

فرق میکنه ها
من ۱۲ هفته رفتم بعد گفت ۱۳هفته ای

سلام عزیزم درخواست بده من درخواست هام پرشده. شمارتو بفرس گروه ادت کنم. واتساپ گروه زدیم واسه هم هفته های خودمون تجربه های همو دراختیار همدیگه بزاریم

من ۱۳هفته و ۴روز

من به حساب خودم 12هفته پنج روز ولی وقتی رفتم 13بودم

۱۲هفته و۴روز رفتم بهترین موقعه

۱۱ هفته و ۵ روز ولی تو انتی ۱۲ هفته و ۲ روز بودم

۱۲ هفته و ۲ روز

از ۱۱هفته تا ۱۳میتونی بری

۱۲هفته فیکس

۱۲ هفته و ۳ روز

۱۱ هفته و ۶ روز رفتم

۱۲ هفته و۴ روز

12 هفته 3 روز رفتم ولی 12 هفته 5 روز بودم

من ۱۲ هفتگیم ک تمام شد رفتم

۱۲ و ۱. روز

من ک رفتم ۱۲ هفته ۶ روزم بود

۱۲ هفته و ۳ روز. بهترین تایمش هست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 ۲ ماهگی
مامان آناناسم🍍🩵 مامان آناناسم🍍🩵 هفته سی‌ویکم بارداری