۹ پاسخ

منم امروز سنگین برداشتم استرس دارم یکی‌رو باهمین کار سهل انگاری سقط کردم خیلی استرس دارم

منم امروز سنگین برداشتم استرس گرفتم برای شما مشکلی پیش نیومد که؟

استراحت کن

خیلی خطرناکه من دیروز رفتم دکترم گفت بار سنگین اصلا برنداره حتی یه کیلو

اگه خونریزی و ...نداری حتما استراحت مطلق بکن

استراحت کن

و علاوه بر این تا میتونی استراحت کن

برو‌ دکتر برات دارو یا شیافی چیزی بنویسه ک خدایی نکرده ب مشکل نخوری

چرا برداشتی خب

سوال های مرتبط