سلام خانما کسی لیست سیسمونی نداره؟

۶ پاسخ

ولباس تیکه ای بگیر بهتر از این جعبه های ۲۰ تیکه ایه چون شرت عینکی و ناف بند و رکابی بدون دکمه و تیشرت استفاده نمیشه
بیشتر شلوار و پیرهن زیر دکمه و رکابی زیردکمه و یکی دو تا مانتویی بگیر سرهمی هم خوبه ولی جورابدار نگیری بهتره

اینم پایینش

تصویر

ای اولیش

تصویر

بفرما

تصویر

ایناشتو گهواره هست که

تو تاپیکا من هست

سوال های مرتبط

مامان مهوا💝👼🏻 مامان مهوا💝👼🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 
🤰 مامان پناه 🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قند عسلم مامان قند عسلم ۶ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری روزهای ابتدایی تولد