خانوما Nt من اوکیه؟

تصویر
۷ پاسخ

خداروشکر همه چی خوبه .بسلامتی انشالله

اره خیلی خوبه

عریزم دکتر احتمال جنسیت پسر نداد بهت؟

اره خوبه

عالی مبارکه عزیزم

اره یک و نیمه تقریبا.خیلی خوبه.ازمایشتم انجام بده

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ژاویا🩵 مامان ژاویا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان golnaz مامان golnaz ۳ ماهگی
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا شاهان👶 مامان آقا شاهان👶 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلمان مامان ایلمان ۵ ماهگی
مامان ایلمان مامان ایلمان ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد🌱 مامان کنجد🌱 ۸ ماهگی