خانما جواب Nt من چطوره

تصویر
۳ پاسخ

مال منم حدودا همین بود دکترم گف خوبه و گف تو ۱۵ هفته ی ازمایش دیگ بدم

خوبه
و احتمالا تو دلیت پسره

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ایلمان مامان ایلمان ۵ ماهگی
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلما مامان آلما ۲ ماهگی
مامان کنجد🌱 مامان کنجد🌱 ۸ ماهگی
مامان آریان👼🏻🍼 مامان آریان👼🏻🍼 ۳ ماهگی
مامان 🌙مهوا✨ماهسو🌙 مامان 🌙مهوا✨ماهسو🌙 ۲ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری