دوستان جواب ازمایش Nt من خوبه ؟؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

انگار یه کوچولو ریسک داره از زنداداشم اینطور بود آزمایش داد

جواب ازمایشت نرمال نرماله
خوبه خداروشکر🌿

خانوما من یازده هفته و 3 روز هستم امروز میتونم سونو ان تی رو انجام بدم؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریان👼🏻🍼 مامان آریان👼🏻🍼 ۳ ماهگی
مامان آرتمیس دُخت مامان آرتمیس دُخت ۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۷ ماهگی
مامان محمدامین،مهوا🥰 مامان محمدامین،مهوا🥰 ۱ سالگی
مامان ایمان مامان ایمان ۲ ماهگی
مامان ایلمان مامان ایلمان ۵ ماهگی
مامان ایلمان مامان ایلمان ۵ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۲ ماهگی
مامان هدیه حضرت رضا🩵 مامان هدیه حضرت رضا🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آراد مامان آراد ۵ ماهگی