سلام دوستان برای سونو Nt کجا برم خوبه

۱۳ پاسخ

نسل فردا دکتر مهاجری وبهادری عالیه

دکتر فرخنده حنفی

نسل فردا ...دکتر آریا بهادری

خانومای عزیز کسی پیش مژده شمس نرفته نمیدونه هزینه سونو برای سی و دو هفته چقدر هستش با بیمه سلامت

من هم انتی هم آنومالی رفتم پیش شماعی واقعا عالی و دقیق بود 👌🏻خیلی وقت میزارن

نسل فردا دکتر میرزایی
دکتر شماعی تو کوثر

نسل فردا

من تو خیابان بهشت احمداباد دکتر جندقی رفتم عاللیه

دکتر حسن فرشچی واقعا عالیه

کلینیک آفرینش کنار بیمارستان قائم دکتر صبوری عالی هستن

نرگس افضلی بهترینه
ولی بیمه قبول نمیکنه آزاده

من که رفتم درمانگاه طبرسی شمالی ۱۷ عالی بود وحالا شاید شانس منه ولی جنسیت دقیق ک نه ولی گفت ۹۰درصد پسره

کدوم سمت مشهدی

سوال های مرتبط

مامان آریان👼🏻🍼 مامان آریان👼🏻🍼 ۳ ماهگی
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد🌱 مامان کنجد🌱 ۹ ماهگی
مامان رستا و پارسا مامان رستا و پارسا ۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌ودوم بارداری