بنظرتون سونو Nt برم خورشيد يا صدرا؟؟

۶ پاسخ

عزیزم من رفتم خورشید دکترم گف دفعه بعدی برو صدرا گف خورشید دقیق نیس صدرا خوبه

صدرصد صدرا یا مردانی اینا دیگ ردخور ندارن..

من رفتم خورشید عالی بود جنسیت هم گفت بهم

سلام من رفتم خورشید عالیه

خورشید نرو صدرا یا دکتر مردانی

اگه تهرانی صدرا فوق العاده ست

سوال های مرتبط

مامان 🌙مهوا✨ماهسو🌙 مامان 🌙مهوا✨ماهسو🌙 ۲ سالگی
مامان آرتمیس دُخت مامان آرتمیس دُخت ۱ ماهگی
مامان آریان👼🏻🍼 مامان آریان👼🏻🍼 ۳ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌ویکم بارداری