اصفهانی ها سونو انتی کجا برم؟

۳ پاسخ

سونوگرافی رستاک ،روشن،احتیاط کار ،سونو مرکزی اینا کارشون خوبه

من انتی رفتم انومالی رفتم نوبل خوب بود

من دکترم سونوهامو سونوگرافی مرکزی دکتر اعظمی میگه برم ازمایشو ازنایشگاه آریا
دکتر رقایی پزشکمه

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۶ ماهگی
مامان مهراد🥹🩵 مامان مهراد🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان آریا وایلیا مامان آریا وایلیا هفته سی‌ام بارداری