سلام خانوما آزمایشم مشکلی داره؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

فکر کنم مشکلی نداری

مشکلی نداره آزمایشتون

تست مقدار دفع پروتئین و ادرار ۲۴ ساعته هست که نرمال هستش دفع پروتئین و ادرا شما

دفع پروتئین داری

سوال های مرتبط

مامان ائلوین و ویهان مامان ائلوین و ویهان ۳ ماهگی
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 ۲ ماهگی