خانومای عزیز سوزش دارم چیکار کنم

۵ پاسخ

دکتربرام۶دونه سفیکسیم۴۰۰نوشت الان خداروشکربهترشدم

مایعات ترش بخور مثله شربت آبلیمو
واگر زیاد تر شد دکتر بهت پماد میده
آزمایش چکاپ بارداری دادی؟ کشت ادرار؟

آها باشه عزیزم ممنونم مرسی

لباس زیر نپوش به دکتر بگو دارو میده

تا میتونی مایعات بخور جوری ک جات تو سرویس باشه بیخیالش نشو از همین اول راهی من خیلی سر عفونت زجر کشیدم

سوال های مرتبط

فرشته اسمون 🕊️ فرشته اسمون 🕊️ قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 هفته هفتم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان خدادا مامان خدادا هفته چهلم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی