خانوما من خیلی سوزش ادرار دارم باید چیکار کنم؟؟؟

۶ پاسخ

اول ازمایش ادرار بده و بعد برو دکتر

سفالکسین هر ۶ ساعت

تحت نظر بهداشت هسی؟

برید دکتر اورولوژی

ازمایش دادی؟ شاید عفونت ادرار داری، اب خیلیییی بخور

ازمایش روتین یک رو دکتر برات نوشته ؟؟ شاید عفونته

سوال های مرتبط

فرشته اسمون 🕊️ فرشته اسمون 🕊️ قصد بارداری
مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 هفته هفتم بارداری
مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی