دوستان آزمایش تیروئید منه مشکل دارع یا نه

تصویر
۹ پاسخ

نه مشکلی نیست .

عددش پایینه روزی نصف قرص باید مصرف کنید به دکترتون بگین

نه عزیز نرمال

نرماله مگه ب دکتر نشون‌ندادی؟؟؟ واسه منم یک و خورده ای بود دکتر گفت خوبه تیرويیدت

نرمال

نرماله عزیزم بعدم به دکترتم نشون بدی کافیه دکترغددلازم نیست

رنج نرمال زده تا پنج و نیم ولی بالای ن ۰.۳۵ ک باشی باید لووتیروکسین استفاده کنی البته بستگی ب تظر پزشکت داره ولی معمولا همینه. مال من ۲ عه قرص میخورم

نه نرماله تو سه ماهه اول زیر ۲ عالیه

باید قرص بخوری گلم
هرچی زودتر به دکتر غدد مراجعه کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری