علت ناخن جویدن بچه سه ساله چیه؟

۶ پاسخ

پسر خواهرشوهر منم اینکارو میکنه سه سال و نیم داره هم عصبی هس و چون همش کتک خورده و داد و بیداد شنیده

استرس.

پسر منم ی وقتایی ناخونشو میکنه
هی میکنه دهنش

مدام میجوه

علتش مختلفه اما استرس اصلی ترینشه سعی کنید بیشتر کنارش باشید

ترس
استرس
تیک

سوال های مرتبط

مامان پسرم هیراد مامان پسرم هیراد ۲ سالگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۳ سالگی