برا تب دخترم چیکار کنم 😭😭😭

۴ پاسخ

چنده؟؟؟
بروفن بده اگه زیاده اگه نه استا بده هر ۴ساعت
پیاز بزار کف پاش جوراب بپوشون
خیار قاچ کن بزار رو بدنش
اگه نشد شیاف بزار یا ببر دکتر سرم بزنه

پیاز حلقه کن بزار کف پاش جورابم پاش کن سریع میاره پایین

استا بده ۱۵ دیقه بعدش با پارچه ولرم پاشویه کن

شربت استا بده

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی
مامان لیانا💓 مامان لیانا💓 ۱ سالگی
مامان ندا مامان ندا ۱۷ ماهگی
مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۲ سالگی