سلام سرلاک با چه طعمی خوشمزه است ؟؟

۴ پاسخ

ولی اگر اولین باره میخوای بدی حریره بادومشو بده بگی خود داروخانه هم بهتون میگه چی بدی

همش خوشمزس من هر بار یه طعمشو میگیرم توش تکه های میوه و خرما داره

من شیر با تیکه های میوه میدم

من موز و گندم میدم

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱۳ ماهگی
مامان دلسا🧸🍯 مامان دلسا🧸🍯 ۹ ماهگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی