خانوما امپول رگام چن بار باید بزنیم

۳ پاسخ

اگه ارهاش خودت و همسرت متفاوته باید بعد هر خونریزی بزنی اکه نه 27 هفته بعد زایمانم اگه ارهاش بچه به باباش بره بازم1 بار باید بزنی

یک بار هفت ماهگی ،اگر خونریزی داشته باشید هم باید بزنید

یکی ۲۷ هفته ک یکی هم ۲۴ ساعت بعد از زایمان

سوال های مرتبط

مامان تینا 💕 مامان تینا 💕 ۳ ماهگی
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان دونه برفم مامان دونه برفم هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری