امپول رگام وقتی گروه خونی ها یکی باشه بزنیم ضرر داره؟

۶ پاسخ

فقط در صورتی که زن منفی و مرد مثبت باشه باید رگام زد.بقیه حالتها رگام نمیزنن

نزنی بهتره هر دو یکی باشه نیازی نیست

وقتی نیاز نیست چرا بزنی اخه

هردو مثبت لازم نیست یکی مثبت یکی منفی بید بزنه

میگن ک فق در صورت منفی بودن گروه خونی مادر و مثبت بودن همسر تجویز میشه،مثلا من و همسرم o+هستیم نیاز نیست بزنم
سرچ کن راجبش اگ اطلاعات بیشتر میخای

گروه خونیتون یکیه؟منوهمسرمم هردوA+هستیم

سوال های مرتبط

مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی