فقط در صورتی که زن منفی و مرد مثبت باشه باید رگام زد.بقیه حالتها رگام نمیزنن
نزنی بهتره هر دو یکی باشه نیازی نیست
وقتی نیاز نیست چرا بزنی اخه
هردو مثبت لازم نیست یکی مثبت یکی منفی بید بزنه
میگن ک فق در صورت منفی بودن گروه خونی مادر و مثبت بودن همسر تجویز میشه،مثلا من و همسرم o+هستیم نیاز نیست بزنم
سرچ کن راجبش اگ اطلاعات بیشتر میخای
گروه خونیتون یکیه؟منوهمسرمم هردوA+هستیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.