سلام مامانا قشنگ طول سرویکسم ۳۳ تو هفته من اوکیه؟

۱۱ پاسخ

عزیزم م ۳۴ بودم
انومالی شده ۳۳
نگران نباش

آره عزیزم خوبه انشاالله بسلامتی این دوران رو بگذرونی بخودت استرس نده❤️

منم انتی ۳۳بودم یکم استراحتمو بیشتر کردم و اینکه من اصلا رابطه ندارم انومالی رفته بود بالا

استراحت کن عزیزم

۳۳ خوبه عزیزم استراحت کن سنگینی زیاد بلند نکن پله نرو تا نژاد بیاد پایین تر استراحت مطلق منظورم نیستا ولی رعایت کن

طول سرویکس چیه کی مشخص میشه

قبلش چند بود

برا من ۳۳ بود غربالگری اول که رفتم
مگه خطرناکه .سرویکس مگه باید چندباشه

برا منم ۱۲ و ۵ روز. ۲۹ بود با اینکه استراحت کردم اومده ۲۸. خیلی میترسم

خوبه ها ولی استراحت کن فعالیت نکن
چون هنوز ۱۲ هفته و چن روزی

استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تودلی🩷 مامان تودلی🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری