۵ پاسخ

منم درد زیر ودل وکمر وپاهام به شدت درد میکنه خیلی نمیتونم سرپا باشم زود خسته میشم

آره بابا

عزیزم این دردا تا آخر میرن و میان ولی باهاتن . تنهات قرار نیست بذارن

منم هنوزم هراز گاهی دارم موقته خودش خوب میشه نگران نباش هم دکترم هم سونوگراف گفت طبیعیه

من جفتشو داشتم سه‌چهار روز بود خوب شد

سوال های مرتبط

مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان و فرهان مامان کیان و فرهان ۵ ماهگی