۳ پاسخ

اسم بیماریش برفکه دختر منم همین طور بود دکتر بردم گفت برفکه دوتا قطر داد یکی برا خودم که بزنم به سینم یکی هم داد برا بچه جونم الان خداروشکر خوب شوده فقط بچه رو ببر دکتر نوزادا خودش قطر میده خوب میشه انشالله

برا دختر منکه برفک بود بردم دکتر خوب شد

اره دختر منم هست بیشتر بچه هایی شیرخشک میخورن اینجور میشن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان دیانا💕 مامان دیانا💕 ۱۵ ماهگی