صبونه چی بدم دخترم🤦‍♀️

۳ پاسخ

اوتمیل

فرنی ..توش خرما موز سیب درختی پودر اسیاب شده نارگیل کنجد و..بریز یا هرکدومو که داری ترکیبی بریز خوشمزه میشه

دختر من فقط حريره بادام خيلي دوس داره
سه مرتبه هم بدم ميخوره
ولي ميتوني سيب زميني و كره بدي

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز ۹ ماهگی
مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی