۲ پاسخ

ایلا

نامهای ایرانی همگی قشنگ و زیبا هستن
و هیچوقت نگو این اسم برای فرزندم قشنگه یا قشنگ نیست
هر اسمی که بزاری مقدس و زیباست

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 مامان 🧸آیهان✨آیناز🧸 ۹ ماهگی
مامان شاهان و‌ جانان مامان شاهان و‌ جانان ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو♥️♥️ مامان فندق کوچولو♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 ۶ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی