سلام قرص سرما خوردگی در بارداری ضرر دارد؟

۱۰ پاسخ

سرماخوردگی بزرگسالان بخور
اگر گلودرد داری دیفن هیدرامین هر ۸ساعت
اب نمک قرقره کن
شیربرنج و دمنوش سیب و عسل هم خوبه داخلش ی چوب دارچین بنداز

من سرما خوردم دکتر بهم آیزومایسون داد میترسم استفاده کنم برای بچه ضرر داشته باشه

بچه ها از دیروز گلو درد و آبریزش گرفتم چی بخورم به نظرتون

من که دکتر رفتم بهم نداد فقط استامینفون ساده گفت اگه خیلیم اذیت بودی شربت دیفن هیدرامین فقط غرغره کن نخور

با هم‌ هفته هامون یکی هست میشه درخواستم رو قبول کنید و یه سوال تکون های بچه تون کم شده یا مثل قبل هست ؟؟

سرما خوردگی نباید استفاده کنی به منم اینجا گفتن اشکالی نداره استفاده کردم ولی وقتی رفتم دکتر گفت داخلش سیتریزین داره و مجاز به استفاده نیستین فقط استامینوفن ساده یا نهایت ۳۲۵ باشه فقط همین اگه بری دکتر سرم میزنه زود خوب میشی

من سرما خورده بودم فقط استامینوفن با اموکسی سیلین دادن با شربت دیفن ساده که قرقره کنم

سرماخوردگی نخور
استامینوفن ساده
آموکسی سیلین
آزیترومایسین
اینا رو میدونم که مجاز هستن

سلام عزیزم. سرما خوردگی. ساده بگیرین. موردی نداره

نه عزیزم من دکتر ک رفتم داده بود بهم

سوال های مرتبط

مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان سام کوچولو ♥️ مامان سام کوچولو ♥️ ۱۰ ماهگی
مامان زینب کریم پور مامان زینب کریم پور ۸ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد