۳ پاسخ

اگه قندت بالا نیست فکر نکنم ایرادی داشته باشه

وای من یه مدت فقد می‌خوردم 🥴😂

در حد رفع هوس بخور
زياديش خوب نيست كاكائو زياديش باعث بيش فعالى ميشه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان سام کوچولو ♥️ مامان سام کوچولو ♥️ ۱۰ ماهگی
مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد