بچه ها منفیه دیگه؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

اگ منفی بود سمت 01باید> میشد.
مثبت<

علامته فک کنم باید برعکس باشه ها <>

ميشه دوستيمو قبول كني عزيزم سوال داشتم ازت

ماه بعدی انشالله

بنظرم منم منفی نیس مشکوک

مثبتِ ب نظرم

این علامته > نباید برعکس باشه؟
یکم جوابش عجیبه

عزیزم علائمش داری؟
اخه از من نشون نداد امپول زدم سقط شد اگه علائمش داری امکانش هست

اره متاسفانه
ان شاءالله ماه بعد باردار شی

بله متاسفانه

ان شاالله ماه دیگه عزیزم

اره متاسفانه. ایشالا ماه بعد

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
جوجومامانی👶 جوجومامانی👶 قصد بارداری
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
آیسان آیسان قصد بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان MAMI'NOOR مامان MAMI'NOOR هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
چشم انتظار🥺🤰 چشم انتظار🥺🤰 قصد بارداری
مامان قشنگم مامان قشنگم هفته ششم بارداری
سلما سلما قصد بارداری
سپیده سپیده قصد بارداری
سپیده سپیده قصد بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی
لارا لارا قصد بارداری