منم درد پریودی دارم گاهی میاد و میره رفتم دکتر گفت شدید تر شد خطر داره یا مداوم بود منم چون دوتا سقط داشتم همش استرس میگیرم چیزی نشه😓😓
اگر میتونی برو دکتر که خیالت راحت بشه عزیزم استرس خوب نیست برامون🌹
شال نازک ببندید به شکم
طبیعیه سه ماه اول .بعضیا تا اخر درد پریود دارن . دراز بکش اروم پاتو بزن بالاتکیه بده دیوار
خداروصدمرتبه شکر پس نگران نباش مخصوصا ماهگرد که میشه این دردا میاد میره
نه عزیزم نگران نباش دفعه قبل چیشده
سلام قلبش تشکیل شده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.