۶ پاسخ

منم توفکرشم

راحترین چیز شومیز شلوار

خودمون یا بچه
من که پیراهن خریدم هنوز تولد نگرفتم دوهفته دیگه میگیرم اتشالله

تصویر

سرهمی و پیراهن زیرش

منک تولد نگرفتم ولی لباسشو گرفتم هنوز قسمت نشد

وای تاحالا ب این فکر نکرده بودم 😂😂

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی