تبریک منو و نینی برا تولد باباش🤭😍😂

تصویر
۷ پاسخ

از جواب شوهرتم بزار خو

قشنگ بود ایده گرفتم برا تولد شوهرم

ای جانم چه قشنگ.بسلامتی بغلش کنی عزیزم

ع اسمش مثل پسرشایعه اس😍

آخی عزیزم😂❤️

ان شاالله سه تاتون زیر چتر خدا

آخی قشنگ بود

سوال های مرتبط

مامان حسین 😻 مامان حسین 😻 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی ✨❤️ مامان نی نی ✨❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی ✨❤️ مامان نی نی ✨❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری