نور چی بگیریم
برا من ۷ لایه چربی خوابیده فک نکنم نور برسه بهش🤣🤣🤣🤣
من شنیدم ضرر داره
من هفته ۲۵ هستم امتحان کردم به جور پرید مثل کسی که یهو از خواب میپره نگران شدم دیگه تکرار نکردم
مال هفته های ۳۰ به بعده
من الان میگیرم ریکشنی نمیبینم😄
اره تکون میخوره 🥲😂
منم این کار و میکنم احساسش میکنم محکم تکون میخوره ولی ترسیدم ضرر داشته باشه براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.