خانما ست بیمارستانی چی گرفتید برا نینی عکس بزارید ایده بگیریم😁🤭

۵ پاسخ

منم اینو گرفتم سلیقه مادر جونشه😍😍😍

تصویر

....

تصویر

۱۳ تیکه نیلی

ابنو گرفتم😊🥲

تصویر

من یکی گرفتم خوشگله ولی نفهمیدم سایز ۳ تا ۶ هست بزرگه
یکی دیگه گرفتم سایز صفر ولی سرهمیه ک اونم بیمارستان نمپوشونن
دیگه باید برم دکمه ای بلوز شلوار سایز صفر بگیرم

سوال های مرتبط

مامان دافی خانوم✨🌻 مامان دافی خانوم✨🌻 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری