سلام خانما بیاید عکس از سر همی ها ک برا نینی گرفتید بزارید

۱۱ پاسخ

اینم خریدم

تصویر

من اینو گرفتم

تصویر

من اینو گرفتم 🥲🥹

تصویر

این دوتا گرفتم

تصویر

من میترسم جوراب دار بگیرم بچه خواهرم پاش میکردی جیغ میزد حتی از رو زایمان

اینم دومیش

تصویر

این یکیش

تصویر

یدونم اینو گرفتم‌فعلا
از بعد ۱۳ میرم‌کلا خرید

تصویر

یدونه این

تصویر

من سرهمی نگرفتم 🫣

فعلا همین یدونه سرهمی رو گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد