خانما تو 31 هفته وزن جنین 1804 گرم خوبه !

۸ پاسخ

اره خیلی خوبهدچی‌خوردی وزن‌گرفته

عالیه ۳۰هفته من ۱۲۰۰گفت خیلی کمه

خیلی خوبه

عالیه👍

آره عالیه

آره خیلی خوبه من 30هفته و 4 روز رفتم 1570 بود

عالیه

زیاده. شاید قند داری

سوال های مرتبط

مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی