۶ پاسخ

بعضیا میگن ۱۷۰۰ب بالا

2500.

یکی تو گهواره دیابت داشت بچش تو ۳۵ هفتا با وزن ۴۴۰۰ دنیا اومد رفت دستگاه.فقط وزن ملاک نیست

بچه من ٣٥ هفته ب دنيا اومد وزن ٢٤٠٠ ولي ريه مشكل نداشت دستگاه نرفت

۲۶۰۰ بچه خواهرم به دنیا اومد نرفت توی هفته ۳۶

به وضعیت ریه و تنفسش هست ولی بالای ۲دیگه دستگاه نمیره به خاطر وزن ولی فقط دستگاه رفتن و نرفتن وزن نیست مشکلات دیگه ام هست

سوال های مرتبط

مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی