۱۴ پاسخ

به بعضیا احتمال میدن اما حتمی نیست

https://t.me/+nMqBbKRm2xI1MjU8
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن.یا درد دل دارن.بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@Shkufe2024

سلام گلم یه پیج هس ماما تشخیص جنسیت انجام میده پیام بده گمکت کنه برای تشخیص جنسیت
اینستا ایتا روبیا آیدیش nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

بستگی به مهارت دکترش داره مال من تو ان تی با احتمال بالا گفت و درست بود ولی دیدم کسایی که اشتباه شده

که حتی بتونه قشنگ نی نی چک کنه همه چیشو

بستنی حتما بخور.ابمیوه طبیعی بخور صد در صد بهت میگه جانم

مشخص میشه اگه جای معتبر بری بهت میگه

یه چیز شیرین بخور حتما نشون میده

احتمال میدن سعی کن اخرای دوازده هفته بری من دوازده هفته ۴روز رفتم آنتی درست بود گفت دختره انومالی هم رفتم دختربود

من دخترم تو سونو انتی دقیق گفت دختره الان چندروز دیگه باید برم ببینم قبول میکنه یا نه

احتمال میدن و قطعا درسته

اگر ان‌تی رو بعد از ۱۵ هفته بدیم مشکلی پیش نمیاد؟

بچه همکاری کنه دکتر حرفه ای باشه با احتمال بالا تشخیص میده ولی از ۱۵هفته میتونی مطمئن بدونی

سلام تو انومالی مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته نوزدهم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولوم مامان کوچولوم هفته دهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادمهر💙🩵 مامان رادمهر💙🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری