ببلاک 2 بهتره یا نان 2؟؟؟؟

۵ پاسخ

من ببلاک ۲ میدم راضیم

هیچکدوم فقط گیگوز

ببلاک شیرش سبکه و یبوست نمیده وزن دهیشم معمولیه

نان سنگین تره بچه ها معمولا یبوست میگیرن ولی اگ بهش بسازه وزن دهیش بهتره

نان ۲

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان 🎀Panah🎀 مامان 🎀Panah🎀 ۱۷ ماهگی
مامان جهان مامان جهان ۸ ماهگی