۳ پاسخ

اگه همین نان بهش ساخته و وزن میده همینو بده
منم نان میدم

عوض نکن شیر و گوارشش بهم میریزه بهش میسازه همونو بده

بنظرم همین نان و ادامه بده اگه وزن دنیس خوبه منم دخترم نان میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی