۶ پاسخ

پوست داره ترمیم میشه طبیعیه نگران نباش

سلام برای همه همینه دیگه. 🥴

برا منم بعضی وقتا خیلی میخاره دست میزنم یجوریه

مال منم خیلی میخاره

هنوزم همینجورم من

شاید عفونت کردی حتما برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی