جای بخیه سزارین شما هم میخاره؟؟ 🥲

۶ پاسخ

بلههه

اره 😩

میخاره ب کنار قرمزم شده یکمم باد کرده

فقط بی حسه

اره خیلی

والا بی حسه هنوز 😂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی