دخترا کیا تو بارداری امپول دگزا زدن

۳ پاسخ

اگ واس سردرد و بدن درد ک نزنی بهتتره بنظرم ی استامینوفن ساده بخور ضرری هم نداره چون دگزا خوب نیس

اون چه آمپولی هست؟

من بهداشت بهم فشار آورده بزن ولی دکترم گفت نزن تا هفته آخر که میخوای زایمان کنی منم نزذم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۵ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری