سلام خانما،واکسن ۶ ماهگی چندتاست؟

۲ پاسخ

یکی، و‌دو قطره

اگه هگزاوالان بزنن بهش یدونه س اما اگه پنتاوالان بزنن دوتاس

سوال های مرتبط

مامان دلا مامان دلا ۱ سالگی
مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 ۱ سالگی
مامان نازنین مامان نازنین ۱۵ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی
مامان parsa مامان parsa ۱۵ ماهگی