مامانا این برفکه دهان بچم زده

تصویر
۴ پاسخ

بله قارچ هست

بچه منم زده

آره احتمالا
قطره نیستاتین بهش بده هر شش ساعت
به سینه ی خودتم بزن
اگه شیشه میدی بهش بجوشونشون تا استریل بشن

اره ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان آیهان🐣🩵 مامان آیهان🐣🩵 ۱۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۶ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی
مامان lena & Liam مامان lena & Liam ۲ ماهگی