لطفا ......سرلاک چ طعمی برا پسرم بگیرم ؟

۵ پاسخ

گندم و شیر خوشمزه تر هست
اونی که طعم موز داره که دختر من خوشش نمیومد

سعی کنید از سویق ها هم برای بچه ها استفاده کنید بهتر از سرلاکه

من حریره بادام گرفتن سرلاک هس

سرلاک باشیرمیدین چ طوری؟

گندم موز

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی