شما ازچند هفته دکتر بهتون مولتی و آهن داد؟

۳ پاسخ

۱۷هفته ...بعد از سونو آنومالی

من از ٢٢هفته بهم كلسيم و آهن داد

من از ۱۴هفته

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اااا مامان اااا هفته بیستم بارداری
مامان فندق کوچولو ✨️ مامان فندق کوچولو ✨️ هفته بیست‌ودوم بارداری